vineri, 16 iulie 2010

back

Am revenit. N-am avut tragere de inima sa scriu in ultimele zile. Sunt patruns de un fel de distantare fata de blog. Marturisesc ca gandul imi sta doar la zmeul meu. De fapt, la cele doua zmee ale mele.

Vama va canta piesele Vama Veche. Stiti asta deja. Exista un comunicat de presa care circula pe net. Ma bucur? Da, ma bucur. Nu stiu insa daca ma bucur ca pot canta piesele sau mai degraba sunt fericit ca am scapat de o constrangere. Cred ca libertatea mi-e foarte draga. Desi, adesea, habar n-avem ce e aia libertate.
As vrea sa le multumesc foarte mult celor care iubesc discul si piesele Vama. I-am simtit alaturi in toata perioada asta. Vama este muzica pe care simt sa o fac acum. Iar cei care iubesc muzica Vama ma iubesc pe mine cel de acum. Asta te ajuta sa mergi inainte.

O sa cantam la Folk You, duminica. Si asta presupun ca stiti. Am emotii. N-am cantat in Vama de atata timp. Repetam de zor. O sa fie un moment acustic in concert. Chitara acustica a lui Eugen suna frumos. E blanda si cristalina. E de pe plaja. 1996. Este anul cel mai frumos al Vamii. Pentru mine. Doua terase, marea si satul. Tempi passati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu